FAQ

Hoe te handelen bij (vermoeden van) een technische storing?

By 10 January 2013December 14th, 2017No Comments

Indien u denkt dat uw websites getroffen zijn door een storing, gelieve altijd het volgende stappenplan te volgen. Het is altijd mogelijk dat er dan een storing is, maar het is ook mogelijk dat u geblokkeerd wordt in één van onze automatische firewalls.

  1. STAP 1: Kijk altijd eerst op onze storingspagina: http://status.slash.nl/Op deze pagina vind u een overzicht van alle bij ons bekende storingen en onderhoud (zowel huidig als reeds opgelost). Indien de storing reeds bij ons bekend is hoeft u geen contact met ons op te nemen.
  2. STAP 2: Controleer of de website alleen voor uzelf onbereikbaar is: http://DownForEveryoneOrJustMe.com/Als uw website volgens DownForEveryoneOrJustMe.com gewoon online is dan dan verzoeken wij uw domeinnaam en IP adres (dit vindt u op watismijnip.nl) te mailen naar support@slash.nl. Wij zullen uw IP adres dan zo spoedig mogelijk laten deblokkeren.
  3. STAP 3: Indien uw website volgens bovenstaande website offline is en er is geen storing zichtbaar op onze statuspagina dan kunt u bellen naar onze storingslijn: +31-478-550102. Stuur aub ook een email naar onze supportdesk: s u p p o r t < A T > s l a s h . n l